середа, 5 травня 2021 р.

ДЕНЬ МАТЕРІ - 2020

 ДЕНЬ МАТЕРІ - 2020



#Камянка_ліцей_1

#Дякую_тобі_мамо

Лідери учнівського самоврядування "СВІТ"  КЗ "Кам*янський ліцей№1" щиро вітають найчарівніших мам у світі 

з ДНЕМ МАТЕРІ.

У кожного з нас є найрідніша людина у світі - це наша матуся! І саме їй ми завдячуємо усім тим, що маємо.

Тож, нехай наші матусі завжди будуть ніжними, красивими, усміхненими, щасливими! Міцного здоров*ячка та Божого благословення!

День Матері - це одне з самих зворушливих свят, тому що кожен із нас несе у своїй душі єдиний і неповторний образ - образ своєї мами, яка все зрозуміє, пробаче, завжди пожаліє і буде самовіддано любити нас, незважаючи ні на що.

У цей день ми від усієї душі вітаємо дорогих мам зі святом. Хай світлом і добром відгукуються в душах дітей ваші нескінченні турботи, терпіння, любов і відданість!


     Мама - це найдорожче і світле, що є на світі. Вона завжди радіє успіхам своїх дітей, підтримує їх у важку хвилину, завжди щиро переживає за кожен пройдений крок. Немає людини ближчої та ріднішої ! Нехай ваші серця зігрівають любов і турбота близьких! Кожен день буде наповнений радісними і приємними подіями! Щастя, здоров'я, благополуччя, душевного спокою і любові! Миру і затишку в кожну оселю!!!




      Перший зубок, перші кроки, вперше вимовлене слово, перший раз - у перший клас, перше кохання, перші успіхи - все це свіжо у вашій пам'яті, тому що в ці важливі моменти ви завжди були поруч зі своїми дітьми! Дякуємо за вашу материнську любов!

Будьте здорові, рідні мами! 

Живіть щасливо і довго!!!

   Дорога матусе, я точно знаю, що в будь-який час можу прийти до тебе за порадою, ти вислухаєш, і відразу стане легше. Ти завжди мене розумієш, ти завжди мене підтримуєш — ти моя найкраща подруга. Ти завжди вчила і вчиш мене жити і радіти життю. Я бажаю тобі бути завжди здоровою, не втрачати своє почуття гумору, життєву енергію, молодість душі. Зі святом тебе, моя рідна.







Немає коментарів:

Дописати коментар