субота, 8 квітня 2023 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я - 2023


Щорічно 07 квітня відзначають Всесвітній день здоров’я (World Health Day). Цей день тісно пов'язаний зі створенням Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ). У липні 1946 року, в Нью-Йорку був затверджений статут Всесвітньої організації охорони здоров'я, який набрав чинності 07 квітня 1948 року. Вперше в світі було відзначено Всесвітній день здоров'я 07 квітня 1950 року.

ВООЗ була заснована за колективною ініціативою країн світу для зміцнення здоров'я людей, підтримки безпеки у світі та служіння інтересам уразливих груп населення, щоб кожна людина, де б вона не знаходилася, мала можливість досягти найвищого рівня здоров'я та благополуччя.

Щороку для офіційних заходів, присвячених дню здоров’я, вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров’я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д. Міжнародний день спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань.

Цього року ВООЗ відмічає своє 75-ліття. Всесвітній день здоров’я у 2023 році пройде під гаслом: «Здоров’я для всіх».

У Кам'янському ліцеї №1 7 квітня відбулося багато цікавих заходів. Напередодні, лідери учнівського самоврядування "СВІТ" вирішили взяти невеличке інтерв'ю у вчителів фізичної культури О.М. Дяченка, В.М. Батланова та медичної сестри Гончарової С.М.

Надзвичайно цікаво було дізнатися деякі цікавинки із життя наших учителів та працівників ліцею.

А під кінець дня творчі лідери УС "СВІТ" Федоренко М., Матірна П., Карпів А., Коваленко О., Магда Я., Музиченко С., Коваль Т.,  створили підсумкове відео проведення Міжнародного дня у нашому закладі.

Ще одне відео відзняла агітбригада "Молодь за здоров'я".

                                   














Немає коментарів:

Дописати коментар