понеділок, 11 березня 2024 р.

Хай буде весна (01.03.2024)

                               




Слово від лідерів учнівського самоврядування "СВІТ" Кам'янського ліцею №1.

Весна! Як багато в ній надій та віри в краще!…

Так хочеться швидше сказати всім: " Доброго та мирного ранку!"

Сьогодні 1 березня 2024 року... Перший день весни... Дай, Боже, ПЕРЕМОЖНОЇ ВЕСНИ!!!

Дякуємо нашим ЗСУ за можливість хоча б трішки подарувати тепла нашим дорогим учителям та працівникам закладу❤️💙💛

Віримо в нашу ПЕРЕМОГУ! Слава Україні 🇺🇦 Слава ЗСУ 💙💛 Разом до ПЕРЕМОГИ 💙💛



























































































До мене під вікно прийшла весна,

Постукала тихенько, ледве чутно.

"Чого бажаєш?", —посміхнулася вона, —

Бо я сьогодні щедра на дарунки!

Подумай добре, ти не поспішай, 

Бо я виконую лише одне бажання.

Що ти найбільше хочеш? Загадай!

І я здійсню твоє палке прохання".

І я задумалась... Бажань багато є,

Як вибрати із них найголовніше!?

Я хочу мирне небо голубе,

В родині щоб було усім затишно.

Щоби цвіли поля, сади, лани,

Травою пахли, квітами, колоссям...

Щоби співали дзвінко солов'ї

Пісні свої — веселі, стоголосі.

... Я так багато маю ще бажань!

Але одне — важливе як ніколи:

Щоби не було сліз, не було чвар,

Щоби скоріш був мир і Перемога.

Я так весні й сказала: "Принеси

Нам мир і Перемогу, чарівнице!"

Я так чекаю відповідь весни...

Я вірю, що бажання то здійсниться!

Немає коментарів:

Дописати коментар